© 2025 MergersCorp M&A International.
is a global brand operating through a number of professional firms and constituent entities located throughout the world to provide M&A Advisory and other client related professional services. The Member Firms are constituted and regulated in accordance with relevant local regulatory and legal requirements. For more details on the nature of our affiliation, please visit us on our website https://mergerscorp.com/disclaimer. MergersCorp M&A International is not a registered broker-dealer under the U.S. securities laws.
This website does not constitute an offer to sell, a solicitation of an offer to buy, or a recommendation of any security or any other product or service by MergersUS Inc. or any other third party regardless of whether such security, product or service is referenced in this website. Furthermore, nothing in this website is intended to provide tax, legal, or investment advice and nothing in this website should be construed as a recommendation to buy, sell, or hold any investment or security or to engage in any investment strategy or transaction.MergersCorp M&A International franchising program is not offered to individuals or entities located in the United States
The franchising program is offered by MergersUK Limited a UK Company with registered office at 71-75 Shelton Street, Covent Garden, London, WC2H 9JQ, United Kingdom
L’entreprise est un fournisseur de premier plan de services d’expérience client (CX) et de centres de contact, spécialisé dans les solutions omnicanales d’assistance à la clientèle. Avec une plateforme technologique et plus de 4 000 agents dans le monde, l’entreprise fournit des solutions innovantes en matière d’expérience client dans divers secteurs, en se concentrant principalement sur les télécommunications, le gouvernement, les services financiers et les secteurs de la santé. La société entretient des relations étroites avec ses clients, en particulier dans le secteur des télécommunications, son principal client représentant 40 % de son chiffre d’affaires. Les capacités technologiques de l’entreprise comprennent des solutions basées sur l’IA telles que la simulation de conversation, la traduction des accents en temps réel et l’assurance qualité automatisée, ce qui la positionne comme un acteur innovant dans le secteur de l’expérience client. La stratégie de croissance actuelle de l’entreprise se concentre sur l’expansion dans ses principaux secteurs verticaux tout en maintenant l’efficacité opérationnelle et en tirant parti de son modèle de prestation global combinant des capacités onshore, nearshore et offshore. En outre, l’entreprise est bien positionnée pour sa prochaine phase de croissance sous l’égide d’un nouveau propriétaire.
Industries desservies :
Service offert :
Géographie :
Effectifs :
Les recettes :
EBITDA :
is a global brand operating through a number of professional firms and constituent entities located throughout the world to provide M&A Advisory and other client related professional services. The Member Firms are constituted and regulated in accordance with relevant local regulatory and legal requirements. For more details on the nature of our affiliation, please visit us on our website https://mergerscorp.com/disclaimer. MergersCorp M&A International is not a registered broker-dealer under the U.S. securities laws.
This website does not constitute an offer to sell, a solicitation of an offer to buy, or a recommendation of any security or any other product or service by MergersUS Inc. or any other third party regardless of whether such security, product or service is referenced in this website. Furthermore, nothing in this website is intended to provide tax, legal, or investment advice and nothing in this website should be construed as a recommendation to buy, sell, or hold any investment or security or to engage in any investment strategy or transaction.MergersCorp M&A International franchising program is not offered to individuals or entities located in the United States
The franchising program is offered by MergersUK Limited a UK Company with registered office at 71-75 Shelton Street, Covent Garden, London, WC2H 9JQ, United Kingdom
This website is operated by MergersUS Inc a US Corporation with registered office at
Notifications
Description
L’entreprise est un fournisseur de premier plan de services d’expérience client (CX) et de centres de contact, spécialisé dans les solutions omnicanales d’assistance à la clientèle. Avec une plateforme technologique et plus de 4 000 agents dans le monde, l’entreprise fournit des solutions innovantes en matière d’expérience client dans divers secteurs, en se concentrant principalement sur les télécommunications, le gouvernement, les services financiers et les secteurs de la santé. La société entretient des relations étroites avec ses clients, en particulier dans le secteur des télécommunications, son principal client représentant 40 % de son chiffre d’affaires. Les capacités technologiques de l’entreprise comprennent des solutions basées sur l’IA telles que la simulation de conversation, la traduction des accents en temps réel et l’assurance qualité automatisée, ce qui la positionne comme un acteur innovant dans le secteur de l’expérience client. La stratégie de croissance actuelle de l’entreprise se concentre sur l’expansion dans ses principaux secteurs verticaux tout en maintenant l’efficacité opérationnelle et en tirant parti de son modèle de prestation global combinant des capacités onshore, nearshore et offshore. En outre, l’entreprise est bien positionnée pour sa prochaine phase de croissance sous l’égide d’un nouveau propriétaire.
Industries desservies :
Service offert :
Géographie :
Effectifs :
Les recettes :
EBITDA :
Basic Details
Target Price:
TBD
Gross Revenue
$191,000,000
EBITDA
$21,965,000
Business ID:
L#20250903
Country
États-Unis
Détail
Similar Businesses
Published on avril 23, 2025 à 11:37 am. Mis à jour le avril 23, 2025 à 11:37 am
Fournisseur de BPO virtuel
$2,100,000
Centre d'appel
Centre d’appel opérationnel entièrement virtuel Société BPO
TBD
Centre d'appel
Services d’externalisation de centres d’appel et d’externalisation des processus de production (BPO) dans les pays voisins
$12,000,000
Centre d'appel
Solutions d’expérience client omnicanale
$56,000,000
Centre d'appel
Un centre d’appel BPO de premier plan qui fournit des services d’assistants virtuels
TBD
Centre d'appel
Des solutions sur mesure pour améliorer l’efficacité opérationnelle Centre d’appel BPO
TBD
Centre d'appel
PREVIOUS PROPERTY
Centrale solaire photovoltaïque de 1,00 MW (“PAS”)
NEXT PROPERTY
Fournisseur de BPO virtuel